maanantai 3. tammikuuta 2011

Katsotaan mitä tuleman pitää

Minulla on ollut monta blogia, mutta en ole kovin pitkään kuitenkaan jaksanut niitä päivittää. Pohtiessani syytä, totesin, että aiheet eivät kuitenkaan ollut sitä aidointa minääni. Nyt ajattelin aloittaa ihan puhtaalta pöydältä ja kirjoitella siitä mitä mieleen tulee.

Tällä hetkellä odotan ensimmäistä lastani. Olen onnellisesti naimisissa elämäni miehen kanssa ja asumme melko vanhassa omakotitalossa rauhallisella alueella. Minulla on onnellinen olo. Jäin juuri sairauslomalle, joka jatkuu äitiyslomana. Ei mitään vakavaa, liitoskipuja vain. Lääkäri ei kieltänyt liikkumista. Sanoi vain, että pitää mennä oman kropan mukaan. Sitä tässä nyt sitten yritetään.

Olen aina ollut suorittaja. Kaikessa pitää pyrkiä parhaimpaan mahdolliseen lopputulokseen. Olen kuitenkin siinä mielessä laiska suorittaja, että en kuitenkaan välttämättä esim. kokeisiin lukenut niin paljoa kuin olisi ollut mahdollista ja sitten petyin siihen kolmoseen, kun nelonen tai vitonen olisi pitänyt saada. Kuten suorittajat yleensä, minäkin vihaan epäonnistumista. Sitä on pitänyt opetella. Olen jo mielestäni hieman oppinut. En enää stressaa niin paljoa siitä, jos muut eivät tee heille annettuja tehtäviä. En ala tehdä niitä heidän puolestaan. Olen aika ylpeä tästä. Ei ole aina ollut helppoa ummistaa silmiään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidän kommenteista, joten anna palaa :)